Isabelle Berg

ROAD TRIP!

Publicerad 2011-06-12 23:18:09 i Allmänt


Jag är helt slutkörd efter helgen!
I fredags drog jag hem gänget till mig & förfestade innan Loft. Folk gillade min takfläkt som dom kastade in chips i, vilket resulterade i chips över hela golvet! Loft levererade med många känningar!

Efter att ha skurat golvet 3 gånger på lördagsmorgonen och fått bort alla chipsen la jag mig i soffan framför Anastasia. Suget efter pizza sådär dagen efter var ganska stort så tvingade Fidde till Alvesta för att käka med mig. Stabel kom även och sällskapade oss. Runt 8 tiden bestämde vi oss för att vara lite galet spontana.. ROAD TRIP! Så vi + 3 till drog oss mot Halmstad, mot Tommy & mot fest! Hamnade på ett grymt uteställe med bowling, biljard och dansgolv. Stort plus för att dom har öppet längre än stan! På hemvägen ringde C och berättade att BB-Chrille var på OLEO?! Hur sjukt är inte det? Och just den helgen inte jag är där?! Hade varit grymt att få träffa han, men jag är otroligt glad det inte var Martin som var där. Då hade jag aldrig förlåtit mig själv... höhö!

Är helt slut efter denna galna helg. Avslutade söndagen med mat & Disney filmer med C & S.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela