Isabelle Berg

love can make you soft, but it never makes you weak.

Publicerad 2012-07-19 23:11:55 i

 
Jobbveckan lider mot sitt slut och jag har haft fullt schema dessa dagar, sjukt skönt!
Gått in i någon vuxenroll denna veckan och lagar storkok, vattnar blommor, matar katter och sånt där tråkigt som man måste göra när man är stor. Det är fan frågan om jag ens är i närheten av att vilja hamna där än, haha!
 
Nu är mina systrar hemma så snyltade tacos hos Emma ikväll :) lagade köttfärssås igårkväll jag inte ens smakat än, mormor bjöd nämligen på middag idag. Så ska bli spännande imån att se om den ens är ätbar!
 
Tror och vill att det ska bli en lugn helg, känner mig lite halvkrasslig. Likaså min plånbok!
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela