Isabelle Berg

4S

Publicerad 2012-08-07 23:20:04 i

 
Idag fick jag mejl om att jag kunde åka in till Telia och hämta ut en ny iPhone. Och ännu bättre fick jag hem en 4S istl för 4 som jag hade innan, plus i kanten! Känns så grymt skönt att ha en ny vit vän igen!
 
Jag kom på att jag fyller år på måndag. Har knappt haft en tanke på det. Känns som dagarna flyger förbi och mitt huvud är för tungt av skit för att hinna tänka på allt! Behöver en ny parfym och en riktigt bra dag med mina nära, thats it! Orkar inte med att fira, är inte på något kalashumör!
 
Längtar till fredag, då ska vi ha en liten reunionfest med gänget från Thailand. Kommer också komma annat folk men ska bli kul att dra ihop vi 7 som bodde tillsammans :)
 
Sängen väntar, ny jobbdag gryr. Livet som vuxen är väl förjävla härligt ändå......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela