Isabelle Berg

FÖRBANNAD.

Publicerad 2012-07-29 23:11:41 i

 
Haft en perfekt helg i Sthlm med shopping, utgång, Grönan, Sommarkrysset och annat kul. Var helnöjd tills jag sätter mig på tåget hem och märker att på mindre än 2 minuter har jag fått min mobil snodd.
Och jag tror alla håller med mig när jag säger att man har nästan hela ens liv i den där jävla iPhonen.. För att inte tala om hur mycket bilder som jag aldrig kommer se igen. Det suger så jävla hårt och jag blev så jävla ledsen. Varför ska människor alltid förstöra?!
 
Ska gräva ner mig i min säng och tjura, och just det.. jag måste leta upp en väckarklocka.. Hur många år sen var det inte man använde det?!
 
Telefonen är iafl spärrad, polisanmäld och imorgon ska försäkringspapperna fixas. Hoppas på att väldigt snart ha en ny iPhone i min hand, jag får ju förfan abstinens.
 
 
Ledsen tjej hatar tjuvar!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela