Isabelle Berg

Ölands djurpark.

Publicerad 2012-07-22 21:46:17 i

Igår hade jag verkligen en "ta hand om mig själv" dag. Sprang in och ut mellan sol och regnskurar, lyckades få lite färg men inte tillräckligt så tog en 15 minutare i solariet. Rakade benen, färgade bryn och fransar och kände mig lite som en människa igen!
 
Blev en liten hemmafest igårkväll med beerpong, dans och mycket mycket skratt! Tackar och bockar för detta! Kom hem alldeles för sent och fattade inte ett skvatt (som vanligt) vad som hände när alarmet gick imorse vid halv 8. Men det var bara att gå upp och se glad ut för vid 8 åkte jag med hela familjen till Ölands Djurpark :) Haft klarblå himmel hela dagen och jag NJÖT till fullo av att sitta i en solstol framför en pool medans barnen plaskade runt! Blundade man kändes det nästan nästan som utomlands! Självklart blev det också klappande av djur, karuseller, glass och hela köret. Sånt där som hör till helt enkelt! Har nog inte sett lilla Embla så glad som när hon fick åka kanske världens segaste hästkarusell, det behövs inte mycket :)
 
Ska lägga mig tidigt ikväll, blir tokig av att inte göra nått. Mitt huvud gör mig till vansinne.
Fortfarande lika dum!
 

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela