Isabelle Berg

Snow White.

Publicerad 2012-06-10 23:00:17 i Allmänt


Balveckan är över och det känns skönt! Är riktigt nöjd med mina frisyrer i år och på lördag ska jag ju faktiskt göra en till på Lisa som ska på bröllop :)

Skulle egentligen åkt till Öland i helgen, men sket sig pga av vädret så tänkte en shoppingdag i Kalmar istl, men ingen kunde följa med så blev en lugn och skön dag innan brännboll och fest igår :) Sjukt vad träningsvärk jag fick av det, bra träning antagligen! Ikväll såg jag Snow White and the Huntsman på bio. Sjukt sjukt sjuuukt bra film! Den bästa filmen jag sett i år såhär långt. Rekommenderas starkt!

Plockade fram min långklänning innan så att jag påminner mig själv hela veckan om att den måste strykas innan dopet på söndag! Har till 99 % bestämt mig att fylla på mina läppar. Tänkt på det i snart 1 år och vafan, man måste våga testa lite här i livet!

Nu är det säng och film!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela