Isabelle Berg

smärta.

Publicerad 2010-09-22 20:55:18 i Allmänt


Jag har haft så ont att jag gråtit idag, brukar dock bita ihop och har gjort mycket operationer och andra grejer som gjort ont. Men dagens slår allt. Det tog nästan 1½ timme innan jag var klar, tanden satt tydligen stenhårt och det knakade så jag trodde hela käken skulle gå av. Man borde få öronproppar ^^

När bedövningen släppte trodde jag fan jag skulle dö. Jag grät av smärta och panik för jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Tabletterna tog över en timme för innan de började hjälpa. Fyfan !!! Nu är det helt okej, är öm och smärtan kommer och går. Ganska obehagligt att äta för det sträcker i stygnen. Men jag överlever :) Im a champion !!

Jävligt tråkigt att salongen hade behövt mig veckan ut. Men jag kan verkligen inte stå där med svullet ansikte, kan knappt prata och när jag får attackerna och måste lägga mig. Känns skittråkigt att behöva tacka nej !!

Jag vill in till stan och köpa ytterkläder. Halsduk, mössa, vantar osv :) Är sugen på en pälshalsduk !
Och btw.. på måndag blir jag långhårig igen (;





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela