Isabelle Berg

a love can dissapear, but memories never will.

Publicerad 2010-11-17 23:44:12 i Allmänt



Fick en flashback ikväll när jag började rota ur våran garderob/alltiallo (som ska bli min walk in closet, hur ballt är inte det?) då jag hittade gamla teckningar. Teckningar jag nog kommer ta med mig hela livet, vart det än för mig. Dom är idag snart 4 år gamla men jag älskar dom lika mycket som då dom ritades.
Jag brukar hitta dom då och då och varje gång sätter jag mig ner, kollar på dom, vänder på den bilden där jag själv är avritad och tänker tillbaka, med ett leende på läpparna.
Dom är ritade med känsla, med kärlek och det som finns på är äkta. Det var äkta.
Teckningarna är för mig kärlek, lycka och saknad, men främst av allt så otroligt mycket minnen.

It was´nt ment to be har jag skrivit så många gånger förut, och likadant kan jag skriva det här. Det är inte meningen, men det var en gång!

Detta är bilder som får mig att komma ihåg tusen saker. Framför allt mycket från 8-9an då jag jag hade "the time of my life" om man kan säga så. Samtidigt som jag saknar den tiden så är jag otroligt glad att ha fått vara med om det. Skulle nog göra vad som för att få tillbaka moped-tiden igen, för fan vad roligt jag hade :)

Det är faktiskt tillåtet att få kolla bak ibland, även om det kan vara tungt när nuet inte känns som det borde.
Med det säger jag god natt, take care.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela