Isabelle Berg

sex and the city 2.

Publicerad 2010-08-03 01:59:12 i Allmänt


Äntligen har jag fått se filmen alla snackat om, och ja den var bra ! Snygga kläder, mycket lyx och drinkar, thats life huh?! Men.. 1:an var helt klart bättre !

Det har varit två jävla pissdagar rent ut sagt. Igår vaknade jag på helt fel sida, kanske hade jag mina anledningar, kanske inte.. något tyngde mig iafl och jag var inte mitt vanliga tjatiga, glada, knäppa jag. Men det är tillåtet att ha sådana dagar (speciellt på söndagar). Men då är det tur man har vänner som inte ser ner på en för det, utan föreslår pizza och mys. Så kvällen slutade rätt bra iafl.. eller egentligen inte.

Därför somnade jag imorse vid 5-6 tiden när jag legat och grunnat i 3-4 timmar och sett samma säsong av full frys 2 gånger. Vaknade med samma härliga humör (!) idag och inte blev det bättre av att arbetsförmedligen lika väl skulle kunna lägga ner, för vad fan tog jag mig dit för?! Inte försöker dom hjälpa till iafl, och att humöret gick ut över familjen var inte heller uppskattat. Så denna dagen var förbannat bra den med !

Hoppas tisdagen har nått bättre att ge mig och lite mer glada miner kanske. Men just nu känns allt bara så jävla tråkigt, för nu har jag ingenting att se fram emot i sommar längre som jag hade innan.. och det känns förjävligt rent ut sagt !!



do you still feel the way i do?




Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-03 08:36:00

De är ju karl oskar i helegen! Puss hjärtat // ollan

Postat av: bell

Publicerad 2010-08-03 12:36:58

Jo jag vet. Men ja.. :/

saknar dig <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela