Isabelle Berg

nattblogg.

Publicerad 2010-04-19 00:34:50 i Allmänt




Jag & min mamma tog en snabb runda till stan i eftermiddag för att köpa lite grejer till bal & student. Köpte hårnålar till balen, även ett par skor faktiskt. Jag som letat sönder mig efter en silverskor (som inte finns i hela Växjö) köpte mig en svart pumps med silverklack och rosett bak med glitterstenar i silver, riktigt fina så hoppas dom passar till balklänningen, och kanske studentklänningen också. Köpte även en skinnjacka i minimodell & bikinin ovanför :) riktigt härlig färg och kommer vara toppen på stränderna i utlandet!

Har tränat Core idag med, inte tränat på evigheter så orkade inte så mycket. Drog en film ikväll med vännerna och Fidde stannade lite längre och såg en till med mig :) och lyssnade på mitt tjat om att hitta kläder till Rinkdansen som är om 6 dagar!!!! eller ja.. hon är över 12 nu så 5 :) ska bli riktigt riktigt kul!!

Plugg och städning får det bli imån, övervåningen ser riktigt hemsk ut i alla rum och allra värst i mitt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela