Isabelle Berg

5 fläta & 7 fläta.

Publicerad 2009-05-18 20:52:34 i Allmänt


Varit sjukt seg hela dagen idag, men jag har lärt mig göra 5 fläta & 7 fläta. Någon frivillig som vill bli flätad ; )

Stack hem och mötte upp mamma, pappa, emma, christoffer & cajsa i byn så vi gick en runda och stannade på glassbomben för att glassa lite. Sen nu har jag ätit och funderar på att lägga mig, haha. Inte likt mig att sova tidigt. Imån ska jag till Svanen för att planera midsommar, hoppas vi kmr fram till något och att vi kmr till Öland. och just de... vissa är ju lediga 5 dagar, moahahah.



är det bara jag som tycker han är charmig?  : )



Kommentarer

Postat av: Christine

Publicerad 2009-05-18 21:29:37

Jag vill bli flätad! :D:P haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela