Isabelle Berg

färgning på G.

Publicerad 2009-04-22 21:28:53 i Allmänt


Endast 2 timmar i svenska idag, och vi tittade på Robinson Cruze, den var faktiskt väldigt bra! Hade dock aldrig klarat mig själv på en egen Ö, näe fy vad hemskt..

Har gjort fransk manikyr, gått en långrunda med JP och tittat på E.M.D i Room Service ikväll : ) Jag tror jag ska börja ut och gå 2-3 dagar i veckan, är riktigt skönt och ett sätt att röra sig.

På fredag är det dags att färga håret, och jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Har funderat på en riktigt Marabou brun färg, väldigt ljus och skön till sommaren. Eller ska jag slinga, eller ska jag ha något annat?!
HELP ME!



Slingat?



Brun?



Nästan svart?

Ge mig förslag (:



Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-04-23 08:56:12

Har svårt att välja mellan slingat och brunt, du passar ju skit bra i båda. Men slingat är nog ändå snyggast på sommaren ändå :)

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-04-23 18:23:37

jag gillar det slingade eller nästan svart bäst :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela