Isabelle Berg

Lillejul.

Publicerad 2008-12-22 16:56:34 i Allmänt

OJOJ, helgen gick som på räls. aaaaasfort alltså ;)

fredagen var det jobb fram till 3, blev övertid as usual. sedan väntade mor på mig hemma så åkte vi ner till sara & alfons där mormor och morfar var så fikade vi :)
på kvällen drog jag till stan, träffade de goa killarna på bussen, och så mötte jag erica & angelina på sf.
seeedan var det bara att dra till ollan och börja festa ;)
svinkul förfest, festen hos killarna va sådär.

stoffe, robin & filip hämtade mig så sov jag medans dom lanade (:

lördagen klippte & färgade jag mamma & pappas jobbarkompis Helena.
det blev finemang tkr jag allt!
sedan va det bara att göra sig iordning igen och sticka till carro (:

där var det fullt ös med musik & goa vänner, vid 10 tiden tog vi bussen till stan och kungsgatan (:
där inne var det hyffsat kul, liiiite lite folk men det var nice!

upp på söndagen kl 7 för att jobba, mådde toppen. not...
men men vad gär man inte för lite eextra cash, + att jag & 25 till fick jobba idag på reservdagen
men när vi kom i morse var det typ 8 lådor med kort så vi hade typ nada att göra hela dan ;D
gick hem 11 med betalt lön till tolv.
DET GILLAR VI!!!!

så nu har jag precis lockat håret och ska leta fram en fin klänning och dra hem till eh där det ska firas lillejul (:
myspys säger jag bara!

en biiild från helgen i min nya klänning (;


xoxo

Kommentarer

Postat av: Aleck

Publicerad 2008-12-23 16:24:06

Haha, men håll med om att texten är bra iaf! Kör den varenda jul. Ett måste liksom :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela